miercuri, 20 august 2008

observatii de pe cearsaful de plaja


la mare ai posibilitatea sa te transformi intr-un excelent observator psihologic pentru ca plaja iti ofera exemple nesfarsite. e pur si simplu o gramada de lume la care te poti holba nestingherit/a. cateva concluzii la care am ajuns:

1. barbatii casatoriti sunt adevarate bombe cu ceas. daca baietii tineri inca au ochi doar dupa prietenele lor, barbatii insotiti de sotii si chiar si de copii, mai mici sau mai mari, intrec orice masura uneori. le aluneca ochii pe toate tipele din jur, ba chiar mai si flirteaza desi familia e la o jumatate de metru. ceva in genul:
sotia: vai draga uite, pe mine nu curge grasimea ca pe altele.
sotul: da draga, da ai dreptate. dar are gatul strambat ca e intors in partea opusa dupa doua gemene in tanga.
fetelor, nu va casatoriti prin urmare. sau pocaiti-l inainte.

2. ca un contraexemplu, o experienta personala care dovedeste ca unii nu sunt atat de perversi ca cei de mai sus, sau dimpotriva si mai si:D
fiindca nu imi place cum imi sta cu palarie sau bandana, mi-am pus o esafa lunga pe cap si mi-am strans-o la spate.arabian look. pe plaja am lasat rochita pe mine sa vad ce se intampla. priviri masculine curioase, intrigate, incercari de flirt, zambete si fluturari de mana. ma prefaceam ca nu inteleg. in zona respectiva era si un tip intre 25-30, cu parintii lui si cu un copil de vreo 4 ani. vorbea cu el ca si cum ar fi fost al lui, desi copilul nu prea il asculta. tipul se uita insistent la mine, dar spre deosebire de ceilalti nu indraznea nici macar un zambet. dupa vreo ora cand am plecat de pe plaja, pe faleza am fost opriti de tatal baiatului. usor jenat, a intrat in vorba cu tatal meu, s-a prezentat si a zis ca fiului sau i-a placur mult de domnisoara si daca nu pot sa ii dau numarul de telefon. tata a zis ca nu se poate ca suntem de departe:))
am ramas mirata ca in marea aia de tatze si funduri goale, de trupuri dezgolite si bronzate unse cu ulei a reusit sa atraga atentia o fata cu voal in cap.

in rest, a fost placut la mare. acum astept ziua de vineri. mi-e dor de tineee, intoarce-te mai repede.

Niciun comentariu: