miercuri, 20 august 2008

filme de vacanta.muzica de vacanta

mar adentro
javier bardem si mult mai mult decat atat. m-a emotionat filmul, desi nu atat de tare cat imi imaginam dupa ce am vazut inceputul. de la un moment dat devine plictisitor, dar sunt cateva scene excelente (evadarea de exemplu) pentru care merita vizionat. puterea oamenilor sta uneori in vigoarea trupului.alteori nu.

moliere
un fel de tragicomedie spumoasa. m-a binedispus total. replici inteligente si poveste fluenta.

a beautiful mind
am vrut de vreo cativa ani sa il vad si am reusit doar acum. cred ca is merita laudele. personalitatea personajului pe cat de dezchilibrata e fascinanta. jennifer connelly e extraordinara, una din actritele mele favorite.


the knife

"This is the world of The Knife: precise, particular, dark, occult, funny-peculiar, funny-ha-ha". muzica electronica, nu credeam vreodata ca o sa imi placa vreodata o formatie de genul asta asa mult. pass this on si marble house sunt piese geniale.

cocorosie
am mai scris despre. melodii ca bomboanele fondante, daca as putea sa fac o comparatie.

adele
chasing pavements imi aminteste de strazile luminoase si aglomerate din cluj.

revers
nu prea stiu mare lucru despre ei, am cateva piese de la andrei. voci foarte placute si versuri un pic tragice, dar bune pentru serile singuratice pe plaja.

mandragora scream
pentru ca nu am renuntat de tot la ce ascultam mai demult.

portishead
I'm so tired of playing,
Playing with this bow and arrow,
Gonna give my heart away

iar pentru roads am o slabiciune.

in rest travka, placebo, alternosfera, pixies, creed au fost vara asta pe mp3-ul meu. si de azi inainte wet sand de la rhcp. si nu-mi vine sa cred ce chestii ascult si ce chestii ascultam. dar cred ca e doar o faza, ca de obicei.

Niciun comentariu: