vineri, 1 august 2008

mental issues


probabil ca as putea fi in top 10 the happiest people alive.

insa fiindca sunt putin obsesiv-compulsiva, putin pasiv-agresiva, putin sado-maso, putin paranoica...chestiile astea imi ingreuneaza oarecum dulcea existenta. tocmai am iesit din obsesia ca pisicuta mea de o luna, iubita de toata lumea, foarte jucausa si dragalasa, ar fi turbata.am suferit doua zile si o chinuiam sa vad daca nu are ochii rosii sau daca nu era muscata de vreun sobolan infectat.dupa o lunga conversatie cu prietenul meu, cu mama, cu un asistent medical si dupa ce am convins-o pe mama sa sune veterinarul, am inteles ca am o imaginatie cam bolnava. si asta e doar un exemplu.ce-i drept, printre cele mai hilare.

de ce nu pot sa ma bucur de multitudinea de chestii frumoase care ma inconjoara? pur si simplu imi complic existenta cu scenarii soft-horror, probabil pentru a simti mai bine pe propria piele contrastul intre cum este de bine si cat ar putea fi de rau.

but i try to change.

Un comentariu:

Anonim spunea...

o mon dieu, daca sunt soft-horror eesti bine inca!!! :D sa n-ajungi la a vizualiza din senin sange si cum esti strivita de masini grele in timp ce treci strada intr-o zi calduroasa si insorita (asa fac eu) :))
cat despre periutza... nu-i turbat, pomplemousse ce esti, PERIUTZA nu e turbat!!!