luni, 25 august 2008

lifestyle issues



stiu ca stilul meu de viata poate nu-i nici cel mai sanatos, nici cel mai palpitant si nici nu-mi aduce tot timpul satisfactii mari, insa e al meu si il cresc cu grija si rabdare si incapatanare:D am tabieturile mele, obiceiurile bune sau proaste la care nu pot renunta, fixuri si mici obsesii, ciudateniile mele. de exemplu desi sunt o fire extrovertita si la cluj imi place sa ies cu orice ocazie, acasa prefer sa stau inchisa in camera butonand laptopul sau admirand tavanul impodobit de tantari. nu sar niciodata peste micul dejun, pot sa fac orice in dezordine, trebuie sa fiu intr-o stare foarte buna ca sa ma convinga cineva sa hoinaresc pe coclauri, ma plictisesc repede de filme si seriale ( in afara de sailor moon si sex and the city, don't raise your eyebrow). cred ca o zi perfecta ar fi o dupa-amiaza la mare, in vama sau undeva fara prea multi turisti fitosi sau cu copii mici si galagiosi, in fata unei beri si poate si o tigara, pe fundal niste folk, poate si conexiune wireless pentru verificarea mail-urilor urgente, dar asta chiar nu ar fi obligatoriu.
sunt suficient de comoda sa stau in pat o zi intreaga si suficient de activa sa-mi placa sa calatoresc (dar nu sa urc pe chestii abrupte).

chiar si in cazul oamenilor care se inteleg mai mult decat foarte bine nu e obligatoriu sa aiba aceleasi obiceiuri. vorbeam ieri cu andrei despre cum il ia pe el plictiseala pe messenger si il inteleg.pt mine e chin curat sa ma uit la doua filme unul dupa altul.la fel de chin curat era si sa vorbesc 10 minute la telefon, fiindca uram asta, insa observ ca unele chestii se mai schimba. depinde de interlocutor.

asa ca pana la urma, nu inseamna neaparat ca asa esti cum traiesti. cum traiesti depinde foarte mult de locatie, de moment, de cei care sunt langa tine, chiar si de vreme si anotimp. lucrurile se schimba. daca foloseai aquafresh, nu poti sa garantezi nimanui ca in catva timp nu o sa folosesti colgate. la urma urmei, rezultatul conteaza.

Niciun comentariu: