sâmbătă, 23 august 2008

gelozia, bat-o vina



sa te fereasca sa dai peste personaje hipergeloase. cam la fel si cu cele niciodata geloase. eu recunosc, sunt suficient de geloasa incat sa-mi pese si suficient de echilibrata incat sa am incredere. la urma urmei, trebuie sa avem incredere in alegerile pe care le facem. unii spun ca oamenii mai gresesc, eu spun insa ca nu gresesc cand iubesc. e ca si atunci cand la scoala iti place o materie: daca te pasioneaza cu adevarat o sa alegi sa o studiezi si la facultate, in orice circumstante. esti constient ca exista probabil domenii in care ai putea sa castigi mai multi bani, mai multa faima, domenii mai comode sau mai accesibile, mai de viitor sau cu traditie, dar preferi sa faci ce iti place cel mai mult.

am avut mai demult pe cineva care mi-a verificat fiecare numar din repertoriul telefonului. a fost prima si ultima data si am fost cam socata pe moment. nu m-ar fi dus mintea atat de departe, bolnavicios de departe. una e sa tragi cu ochiul cand celalalt primeste un sms si alta e sa ceri socoteala pentru fiecare numar de telefon. in definitiv, toti avem agendele pline de numere, asa ca e relativ ceea c gasesti acolo. posesivitatea merge mana in mana cu orgoliul dus la extrem, cred eu.
la polul opus, am intalnit si persoane care imi permiteau prea multe. in prezent cu andrei am atins o situatie de echilibru, ca sa zic asa.
daca ma gandesc bine, multe din geloziile mele nu au fost cauzate de persoane, ci de hobby-uri. stiu ca suna ciudat, dar unii se leaga atat de mult de o activitate incat nu se mai pot implica in altceva.

asa ca nici prea prea, nici foarte foarte. decat sa-ti bati capul cu tampenii, nu mai bine iti traiesti linistit bucuria alaturi de cel/cea care ti-o aduce?

Niciun comentariu: