miercuri, 27 august 2008

alte filme si carti si muzici

my blueberry nights - l-am vazut prin iulie, dar mi-a amintit o prietena de el.recreaza genul ala de poveste care curge lin, pe nesimtite, fara scene cutremuratoare, fara elemente mega-surpriza, ci mai degraba mici crochiuri inspirate din realitatea mai mult sau putin dureroasa a vietii. norah jones e de o naturalete dezarmanta, iar natalie portman are un rol cu mult sare si spiper.

the bucket list - nu m-a impresionat pentru ca mi-a dat sentimentul de deja-vu. nu stiu de ce. ideea nu-i destul de originala, dar jos palaria in fata distributiei. oricum, cred ca nu trebuie neaparat sa stii ca o sa mori in curand ca sa faci ceea ce iti doresti. mi-a placut foarte mult secventa cand si-a pupat nepotica pe obraz si apoi a bifat pe lista "kiss the most beautiful girl on earth".\

forgetting sarah marshall
- comedie de duminica seara. nu e atat de amuzanta incat sa fie inscrisa obligatoriu pe lista comediilor ce trebuie neaparat vizionate, dar in lipsa de ceva mai bun merita, macar pentru rolul lui Russel Brand, care intruchipeaza un star rock britanic, foarte ciudat si chiar hilar uneori. scena in care canta "inside of you" e delicioasa.

l'amant- marguerite duras

un fel de autobiografie fascinanta prin spontaneitatea limbajului si complexitatea amintirilor aduse la lumina cu nostalgie, resemnare, dar fara vreun regret.

sex, shopping si un roman - alain de botton (recitit)
povestea personajului principal m-a facut sa tresar de multe ori, fiindca se aseamana mult cu a mea. asadar mi-a placut la nebunie cartea asta, insa poate sunt subiectiva.

La capitolul muzica il desemnez luna asta pe Clint Mansell. coloana sonora Requiem for a Dream rings a bell? soundtrack genial, dar nu in sensul in care e soundtrackul de la Scent of a Woman de exemplu. sau cele semnate de James Horner. e mai mult decat atat. nu mai poti gandi limpede cand asculti.un fel de descantec.

Niciun comentariu: