sâmbătă, 8 noiembrie 2008

se strica lumea de cap


sincer. mai demult eram una dintre cele mai nebune persoane din anturajul meu.eu si anubis. cu fixuri, obsesii si nebuneli.acum suntem atat de normale fata de cei din jur incat ma sperie ideea.pentru ca nu simt ca m-am schimbat eu, ci simt ca restul o iau razna, dar la modul negativ. isterie, fobii, depresii, ipohondrie, tot tacamul. incep sa ma satur si sa imi doresc sa fiu in alta parte, tot cu ei/ele, dar ei/ele dinainte. mi-e frica.nu vreau sa ajung sa ma plimb singura pe strazi toata ziua, dar ma tem ca ma paste soarta asta pentru ca nu mai suport nebunia din jurul meu.as vrea sa o iau la fuga, dar unde?

3 comentarii:

Anonim spunea...

yeah, now you know how I feel:D
oricum , mie-mi plac piticii tai

Anonim spunea...

Fugi la tara :P E nopate revin maine-poimaine pe blog. Bagat in reader. Nopate buna :0

Anonim spunea...

Incredibil cum am putut scrie nopate in loc de noapte de doua ori :)