joi, 20 noiembrie 2008

le reve francais


in mai putin de doua luni, daca o sa fiu sanatoasa si nu ma calca vreo masina, o sa ajung la Perpignan.pt ca pt mine nu exista the american dream, ci le reve francais. sper sa nu regret ca am ales bursa asta.sper sa imi regasesc echilibrul acolo.pentru ca cele 5 luni nu imi ofera doar posibilitatea de a studia,de a ajunge intr-o tara unde am vrut intotdeauna sa locuiesc, ci si posibilitatea de a ma studia pe mine, de a regasi un drum.imi ofera distanta de tot ce e toxic aici, de tot ce ma lovesc.pentru ca uneori distantele rezolva probleme si lumineaza situatii.probabil abia acolo, departe, o sa ii inteleg mai bine pe ai mei, o sa mi se faca dor de prieteni, o sa se vindece juliturile de anul acesta. probabil acolo voi gasi raspunsuri la intrebarile care ma framanta, pentru ca acolo nu voi avea pe nimeni, doar pe mine.probabil ca e sansa de a face cunostinta cu mine in mediul cel mai propice.pentru ca fiecare avem nevoie de o perioada in care sa ne rupem de tot ceea ce ne era familiar, pentru a vedea cum e sa traiesti altfel.

Niciun comentariu: