joi, 20 noiembrie 2008

5x2



cinq fois deux. asa se numeste filmul pe care tocmai l-am vazut.dar nu vreau sa vorbesc despre el, ci despre actrita din rolul principal. pe valeria bruni tedeschi am remarcat-o mai demult in le temps qui reste si in those who love me can take the train.. doua filme emotionante, superbe.abia de curand am aflat ca este sora carlei bruni si iubita lui louis garell,actorul meu preferat din generatia tanara si cel mai frumos barbat pe care l-am vazut vreodata (the dreamers, les amants reguliers). in timp ce el joaca cu multa nonsalanta si pasiune dusa pana la aroganta, prestatia ei e timida, la limita ipocriziei as zice, dar foarte eleganta si intr-un final cuceritoare. ce ma enerveaza e ca filmele in care joaca ei sunt mai greu de gasit, avand in vedere ca majoritatea sunt productii frantuzesti pe care slabe sanse sa le gasesti in retea.din fericire, exista centrul cultural francez de unde mai fac rost de ele. mai ales ca eu nu prea am rabdare sa ma uit la filme, dar nu o sa refuz niciodata un film de genul celor in care au jucat ei, fiindca merita tot timpul din lume.

Un comentariu:

L'emmerdeur spunea...

caută "les chansons d'amour", în cazul în care nu l-ai văzut. vei mai avea încă un garrel de colecţie. :)