luni, 17 noiembrie 2008

demutizeaza-ma


lore imi povestea de un domn orb si mut si surd din cauza unei meningite.a reusit sa treaca peste, a invatat sa vorbeasca, scrie, picteaza, deseneaza.

si atunci m-am gandit la demutizare.cat de mult vorbim si fara sa spunem nimic.majoritatea celor care ma inconjoara vorbesc, vorbesc, dar nu imi exprima nimic. am incetat demult sa ii mai ascult.vocile lor nu ma mai emotioneaza si nu imi mai atrag atentia.

iar eu vorbesc, dar de fapt tac pentru ca ceea ce zic nu e ceea ce si simt. as vrea sa ma demutizezi, sa ma faci sa aud din nou.

tu, cel pe care nu te cunosc sau te-am cunoscut, dar nu stiu asta.pana acum am auzit doar ecouri, iar ecoul meu s-a pierdut pana la ele. am avut impresia ca aud, ca sunt ascultata.a fost doar o impresie se pare.

demutizeaza-ma si iti promit ca o sa iti spun ceea ce vrei sa auzi.

6 comentarii:

Anonim spunea...

suntem pe aceeasi lungime de unda..

Anonim spunea...

buna!cred ca esti foarte talentata si speciala. mult succes .

idée scandalisée spunea...

miss happy >:D< stiu, si eu ma regasesc in posturile tale.

domnule anonim, va multumesc.mi-ar fi placut sa va si cunosc numele totusi. pentru ca pe blogul meu e o atmosfera prietenoasa, si ca sa fie o atmosfera prietenoasa oamenii trebuie sa faca cunostinta. mama m-a invatat sa nu vorbesc cu necunoscutii:P

idée scandalisée spunea...

*sau domnisoara anonima :D

Anonim spunea...

Ma numesc Alina,incantata de cunostiinta!nu mi-am lasat numele pt ca mesajul conta..si oricum, sunt in trecere...ciudat ca nu exista si varianta "anonima", ar fi spulberat putin din mister:)))

idée scandalisée spunea...

mersi, Alina.sper sa mai treci pe aici:)