miercuri, 19 noiembrie 2008

lying ourselves

hai sa ne mintim.frumos sau urat. hai sa ne mintim ca nu ne mai pasa.ca ne place situatia. ca totul e minunat, ok, ca pasarelele canta si cerul e de un albastru mai senin decat seninul. hai sa trecem unul pe langa altul pe strada si sa facem conversatie de complezenta, doar ne pricepem.hai sa ne privim tamp si naiv si sa ne prefacem ca nu s-a intamplat nimic niciodata. hai sa ne convingem ca asa a fost sa fie, ca o sa fie bine, ca o sa ne treaca repede, hai sa ne refugiem in ce putem. hai sa credem ca de fapt ne e foarte bine acum, ca o sa ne fie excelent in viitor, ca nu ne pare rau pentru nimic, ca asa trebuie sa stea lucrurile.

iar apoi lucrurile scapa de sub control.uneori prin certuri si cuvinte grele, alteori prin scene parca desprinse din happy-endurile filmelor de dragoste.

asa se intampla intotdeauna cand oamenii se mint pe ei insisi.cand isi spun "o sa treaca si asta".cand sufletul le trece drept creier si invers. intotdeauna am gandit cu inima.intotdeauna am pus vina pe chestia asta si am zis ca am facut greseli. dar acum ma gandesc daca intr-adevar e asa sau daca chiar am luat atunci deciziile potrivite, iar deciziile proaste le-am luat cand am reflectat.

ratiunea presupune sange rece, calm si amanare.abtinere.negare.dam vina pe ratiune cand ne e frica sa ne asumam o experienta.si zicem ca suntem rationali cand de fapt ne mintim, ne mintim cu inversunare ca timpul le rezolva pe toate.

iar apoi ne mintim inca o data, la sfarsit, ca nu exista regrete.si ne dam seama pe nesimtite ca exista, cand simti parfumul ei pe strada si te gandesti unde e, cand auzi o voce asemanatoare cu a lui si te intrebi cand o sa il mai vezi. cand auzi o piesa pe care ai dansat cu ea sau cand mananci ceva ce stiai ca lui ii place. cand ii auzi numele. cand ii vezi colegii/colegele de camera, cand treci pe langa facultatea unde invata. cand iti amintesti cum saruta, cum rade, cum face cand e nervos/nervoasa, cum doarme.

iar cand pui capul pe perna, dupa o zi grea, de parca nu ar fi de ajuns, mai trebuie si sa ne mintim.ne spunem "nu mai e nimic" ,"o sa apara altcineva". minciuni peste minciuni. poate ca niciunul nu vrea sa apara altcineva.iar nimic ce inseamna?si asteptam somnul.el vine intotdeauna mai repede cand avem constiinta incarcata cu atatea minciuni si cu pacatul de a nu fi suficient de inocenti ca sa credem in visuri.el vine intotdeauna mai repede cand jumatatea cealalta de pat e goala.

nu pot sa ma mai mint.nu pot sa ma mint atat de senin spunand ca sunt multumita imi risipesc o vis.ca pierd.ca pierdem. ca am pierdut.ca vom pierde in continuare pana cand tot mintindu-ne, la un moment dat, chiar o sa ne credem.nu vreau sa ajung asa.

8 comentarii:

Anonim spunea...

si nu se poate fara minciuni? cu toate cartile pe fata? Poate deep inside fiecare dintre voi gandeste la fel..doar ca nu aveti curaj sa spuneti ce ganditi.



http://www.trilulilu.ro/mike101/607c9ef663d51f

Anonim spunea...

A da. Sa ma adaugi tu pe mess :) ai id-ul meu la profil. Maybe we'll meet these days.

idée scandalisée spunea...

tapinarii:X si tie iti plac?

idée scandalisée spunea...

ti-am dat add pe mess.si poate ne intalnim sa povestim mai pe larg:)

Anonim spunea...

yup. like'em :d

the "guess who" one? ca mi-a mai dat cineva add..si nu stiam al cui e. sa intri pe mine cand ma vezi :P

idée scandalisée spunea...

eu sunt idul cu zambici:D

idée scandalisée spunea...

astept sa imi dai add:D

Anonim spunea...

nu am primit nimic. mai incearca inca o data..