joi, 13 noiembrie 2008

despre mine (with love and hatred)

nu stiu ce-i in capul meu. fac tot timpul lucruri care ma surprind.ori in foarte bine, ori in foarte rau. cateodata imi vine sa ma sufoc in imbratisari, altadata sa ma dau cu capul de toti peretii. urasc faptul ca urasc sa pierd. in schimb sunt generoasa si cred in oameni. urasc faptul ca urasc singuratatea. in schimb sunt sociabila si lipicioasa. urasc faptul ca ma las condusa de primul impuls. in schimb intuitia ma ajuta foarte des si sunt spontana. urasc faptul ca ma atasez repede si profund. in schimb, sunt puternica si trec cu brio peste greutati. urasc faptul ca ma oftic repede si sunt morocanoasa. in schimb am simtul umorului si rad cu gura pana la urechi. urasc ca nu ma descurc la chestii practice. in schimb, fac orice proiect sau compunere cat ai zice peste. urasc ca nu stiu sa exprim ceea ce simt la momentul potrivit. in schimb sunt extrovertita.urasc ca nu le spun alor mei ca tin la ei. in schimb ii sun tot timpul. urasc ca apreciez ceva sau pe cineva la adevarata-i valoare doar dupa ce pierd persoana/lucrul respectiv. in schimb traiesc clipa. urasc faptul ca ma enervez repede. in schimb, nu tin ranchiuna niciodata. urasc faptul ca sunt uneori narcisista. in schimb tin mult la prietenii mei si as face multe pentru ei. urasc ca sunt sensibila. in schimb, stiu ca daca nu as fi, as ingrosa randurile miserumpistilor si ar fi trist. urasc ca am asteptari. in schimb, stiu ca daca nu as avea nu mi-as mai putea implini visurile. unele visuri s-au realizat, altele nu. as vrea sa fiu convinsa ca am facut tot ce sta in putinta sa lupt pentru ele.si lupt pentru ele, pentru ca asta stiu sa fac cel mai bine.

6 comentarii:

Anonim spunea...

wow. tare ciudat..parca ai scris despre mine.

idée scandalisée spunea...

*hug*

idée scandalisée spunea...

app am terminat snow.daca vrei sa o citesti, anunta-ma:D

Anonim spunea...

yup. ma duc acasa azi si poate ne vedem saptamana urmatoare :D

idée scandalisée spunea...

ok:d

Anonim spunea...

ne vedem? :>