duminică, 30 noiembrie 2008

do you play it as you planned it?

multa lume ma intreaba ce vreau sa fac in viitor.si cum ma pregatesc pentru ceea ce va fi. asa ca dragilor, hai sa va raspund:

deocamdata sunt tanara, nu depind de nimeni, pot sa dansez prin ploaie, sa culeg pietricele, sa numar nori, sa mananc capsuni, sa scuip samburi, sa fumez, sa plang, sa tip, sa rad, sa trag cu ochiul, sa merg cu ochii inchisi, sa visez cu ochii deschisi, sa injur, sa imi cer iertare, sa ajut, sa scot limba, sa mazgalesc, sa mangai, sa zgariu, sa oftez, sa gandesc.

am mai mult decat visuri, am obiective. am mai mult decat dorinte, am ambitii. am mai mult decat idei, am planuri.uneori ma opresc si urc in carusele care nu ma duc nicaieri, care ma invart pana ametesc. dar nu renunt niciodata, pentru ca imi place sa lupt pentru ceea ce imi propun, e probabil si singurul lucru la care ma pricep.

Niciun comentariu: