marți, 25 noiembrie 2008

prima curva-i politica

cand eram mica imi doream sa fiu politician.dupa ce am mai crescut, mi-am dat seama ca ar fi o idee proasta.fiindca sunt impotriva oricarui fel de prostitutie, fie ea si morala. chiar si din exterior e clara treaba, dar cand ajungi in interiorul unei organizatii ajungi sa vezi cat de tare pute pestele.multa risipa, mult zgomot pentru nimic si mai ales ambitia de a manipula.bani aruncati in stanga si in dreapta, totusi prost gestionati.pentru ca orice om lacom e si zgarcit, dar nu-si permite asta tot timpul.

totusi candidatul pe care l-a promovat "echipa" noastra parea un om de bine si avea un CV de invidiat.si fiindca viata de student e grea si taxiurile scumpe am facut-o si pe asta. pentru ca imi sta si bine cu fularul portocaliu si cu mana inghetata pe pliante. sa nu mai vorbesc de evangheliile impartite prin biserici.mi-am dat seama ca e nevoie de astfel de practici, pentru ca romanii inca nu au ajuns la stadiul de a alege responsabil si chiar si un candidat onest trebuie sa recurga la ele.scena politica te obliga la tot felul de tertipuri.si desi nu-s de aceeasi culoare politica si nu sunt de acord cu toate manevrele campaniei sale, eu l-as vota pe domnul respectiv. de ce? pentru ca e inteligent,iar asta mai rar.

5 comentarii:

Anonim spunea...

yeah. si eu sunt studenta (si) la stiinte politice. Motivele? diverse. Nu vreau sa ma fac politician dar vreau sa schimb ceva. Sper si vreau sa cred ca voi si reusi. Ramane de vazut. Insa nu "tin" cu niciun partid actual pentru simplul fapt enuntat si de tine : toti sunt niste curve. Alte detalii sunt de prisos.


PS: hey tu :) cand ne vedem?

idée scandalisée spunea...

saptamana asta ar fi fain.
nu am mai prea intrat pe mess ca am fost plecata in campanie electorala:))) da am revenit cu bine.

Anonim spunea...

pai eu plec acasa joi seara..so..miercuri dupa 8 ar fi ok?

idée scandalisée spunea...

da, e ok miercuri.iesim la ceai in zorki?

Anonim spunea...

super. sau in insomnia :D poti pe la 8 si ceva?