marți, 1 iulie 2008

alinutza e romantica azi


“Later that day I got to thinking about relationships. There are those that open you up to something new and exotic, those that are old and familiar, those that bring up lots of questions, those that bring you somewhere unexpected, those that bring you far from where you started, and those that bring you back. But the most exciting, challenging and significant relationship of all is the one you have with yourself. And if you can find someone to love the you you love, well, that's just fabulous.”


majoritatea ne uitam in oglinda si ne vedem frumosi, stralucitori si puternici. ce daca am mancat rahat nu o data in viata, ce daca am calcat cu talpile jegoase peste ceilalti, ce daca facem pipi si apoi nu ne spalam pe maini? avem freza si fatza.asta conteaza ca sa ne iubim.


la fel trecem si cu vederea ( poate nu chiar in acelasi procent) cusururile deranjante ale celor la care tinem. le suportam tacerile, duritatile, nepasarile, dosurile intoarse, posesivitatea, indolenta. suportam din obisnuinta, din frica de singuratate, din dorinta de a iubi pur si simplu pe cineva. le suportam cu dragoste,rabdare sau cu furie. ii/le vedem frumosi/frumoase, stralucitori/stralucitoare, puternici/puternice. le acceptam fetisurile, obsesiile care nu au nicio legatura cu noi desi nu ne convin.


pana cand intr-o zi se sparge oglinda. si coboram disperati si ne uitam in balta din fata blocului. atunci ne sar in ochi nepasarile si duritatile.

dormeam dar simteam fizic ca cineva era foarte aproape si ma privea. era mai mult decat o apasare, era o mangaiere. cu ochii. imi tineam pleoapele stranse pentru ca imi placea senzatia. voiam sa se prelungeasca. cand in sfarsit am deschis ochii mi s-au oglindit in altii. era si un zambet usor umezit pe buze. poate fiindca dorm nostim, cu gura deschisa. aveam in fata mea oglinda fidela a unui impuls sincer, a unui gand abia incoltit dar nepatat de conformismele realismului tipic urban. cred ca atunci am ales bucuria.

Un comentariu:

Anonim spunea...

alinutza e romantica,si doarme asa de frumos..chiar daca spune ea ca doarme cu gura deschisa...incat nu iti poti lua privirea de la ea...cu ea nu te poti plictisi pentru ca ea stie intotdeauna sa te faca sa te simti bine,doar atunci cand iti dai seama ca nu poti trai fara un zambet de-al ei,fara o strangere calda sau rece de mana,fara sa o privesti cum doarme sau fara 5 minute fara ea iti dai seama ce loc important are EA in viata ta...:)