luni, 14 iulie 2008

:)


i-am spus mai demult cand m-a intrebat despre ce o sa mai scriu pe blog ca o sa scriu despre el. mi-a zis ca nu am ce sa scriu despre el, pentru ca nu e un personaj colorat.

dar este. toti care il cunosc cred ca sunt convinsi de asta. este amuzant fara sa fie enervant, ironic fara sa fie sarcastic, plin de viata fara sa fie obositor, afectuos fara sa fie sufocant, lipicios fara sa fie scarbos, optimist fara sa fie utopic.

nu m-am plictisit niciodata in prezenta lui. ceea ce e cam wow pentru ca eu ma plictisesc repede si de toata lumea, uneori chiar si de mine. se reinventeaza la fiecare minut.e vesel, dar si serios cand trebuie si asta imi place. are replici acide si asta imi place. e spontam si asta imi place. e pupacios si asta imi place.la nebunie.

povestea noastra e ciudatica, dar draguta.oricum e ceva e o chestie doar a noastra si nu cred ca va intereseaza. insa povestea asta m-a facut si ma face sa vad anumite chestii intr-o alta lumina. nu vreau sa fiu siropoasa, nici el, nici eu nici noi nu avem nimic in comun cu romantismul expirat si dulcegariile ieftine. doar ca alinutza e fericita si ar fi vrut sa impartaseasca asta aici.

Niciun comentariu: