marți, 15 iulie 2008

ordinea cuvintelor

pentru cine nu stie, Nichita Stanescu.

" ne suradem asa, ca si cum/ n-am spune unul altuia/ ca-ntr-adevar traim/ si nu vom muri definitiv, niciodata"
"pe strada asta au lucrat oameni./ am stiut-o de la mare departare/ dupa mirosul prietenos al asfaltului"
"te iubesc, strigam, prezent al vietii mele/ si strigatul/mi se desfacea in comete"
" sarut mainil, iubita noastra!/ ce mai faceti?/ dar ea radea pentru ca/ nu mai era de mult acasa"
"privirea are samburi/ ca si cum ar fi o fructa"
"curva, ramai, o ramai/ o ramai, ramai la mine/ eu sunt barbatul dintai/ din desime"
" ea sta plictisita si foarte frumoasa/ parul ei negru este suparat/mana ei luminoasa/ demult m-a uitat (...) ea sta plictisita si foarte frumoasa/ si eu numai pentru ea traiesc/ in lumea fioroasa. de sub ceresc"
"da-mi, Doamne, victorie,/ ajuta-ma sa/mi inving dusmanii/ pielea de pe mine, marginea, orele, anii"
"Eu nu sunt altceva decât
o pată de sânge
care vorbeşte"

Un comentariu:

Anonim spunea...

o pată de sânge care vorbeşte... mi-era dor :)