vineri, 25 iulie 2008

jurnal de vacanta partea 1

si implicit partea frumoasa pentru ca partea 2 va fi vacanta cu parintii. not very funny, isn't it?

ziua 1
il pescuiesc pe andrei sau mai degraba el pe mine din gara din cluj.din jibou pana in cluj pe sageata plictiseala cronica, ma dureau urechile de la muzica din casti, iar controlorul s-a uitat la mine si nu mi-a controlat biletul (aici intervin cateva variante: ori am o fatza comuna ceea ce e foarte probabil, ori semanam cu fiica lui sau cu ceva iubita din copilarie ori pur si simplu are probleme cu memoria si orientarea in vastul spatiu al vagonului). calatorim noaptea, nu prea reusim sa dormim,dar el e bine dispus de la bere.se leaga un cersetor de noi cu o buba diforma, vrea sa ii platim medicamentele.dar fumeaza.ii dam o tigara. in compartiment mai e o tipa careia ii e frica de intuneric dar adoarme bustean si doi tipi cam mutulache, dar total inofensivi si insipizi si da, inodori. din fericire. mancam dovlecei pane.iumi.

ziua 2
dimineata in sfarsit. dimineata ridicol de devreme, respectiv 6. trenul nu gareaza in busteni ci la 10 minute in spatele garii.locomativa. vagonul 19 al nostru undeva intre maracini si linii de cale ferata in lucru. ne dam jos cu greu, mai rade si controloarea ca nu ne-am dat jos pe partea cu gara. care era o fasie de 50 de cm acoperita cu urzici. ajungem in gara, apoi la casa unde ne-am cazat. o camera cu baie si bucatarie. cam frig, dar curat si dragut. am dormitat toata ziua cu scurte iesiri pentru procurare de hrana si bautura. a se citi suc:D descoperit pizza rea si scumpa si pizza buna si ieftina. noaptea ploaie si furtuna.previziuni meteorologice sumbre.

ziua 3
dimineata tare la 8. soare. mergem in gara, bem o cafeluta si luam primul tren. se nimereste sa fie spre brasov, asa ca mergem sa vedem castelul bran. ne dam jos la interventia mea euforica in ceea ce se dovedeste a fi gara Darste si nu gara Brasov. cam trist. alergam dupa autobuzul care duce spre oras la gara.il prindem la fix, dar drumul e in lucru si ajungem intr-o ora. de acolo alt autobuz pana la autogara. in autogara gogosi si apoi alt autobuz pana la bran, plin de straini. strainii se inmultesc in zona castelului. branul nu e cine stie ce, si andrei a recunoscut. pe dinafara arata a castelul lui dracula ( desi nu are nicio legatura cu tepes) dar pe dinauntru e casa de la tara a reginei maria. apoi am urcat pe o coasta cam abrupta si alunecoasa pentru experienta mea precara in acest domeniu. pe la jumatate fitoasa si fricoasa de mine nu a mai vrut sa urce si m-am certat cu andrei. noroc ca am vazut niste fructe rosii apetisante. iar andrei a izbucnit in ras si mi-a zis ca sunt ciresele cainelui si sunt foarte otravitoare.probabil daca as fi fost doar cu anubis, as fi mancat:))) asa ca ne-am impacat, am urcat pana sus si am cules zmeura.
la intoarcere am inotat printre kitschurile de la tarabe si am mancat gaufre dar n-a prins ploaia. in brasov la fel. am baut bere intr-o Berarie de langa o Cofetarie,ca pe vremea lui Ceausescu. dar am ras mult de tot si 2 ore au trecut pe nesimitite.

ziua 4
Sinaia si ploaie marunta. gasim un restaurant bun si ieftin si mancam ciorba de perisoare la 9 dimineata. mergem la peles si ne certam din nou, pentru ca eu nu prea aveam chef sa vizitez. vizitam totusi cu tur extins si nu regret. pelesul e impresionant de luxos si incarcat, dar nu de prost gust. totusi cu ce e in el ai putea hrani toata Romania un an. vremea isi revine si dupa ce andrei isi ia un bumerang si eu afine mergem la telecabina sa urcam la cota 1400. privelisti foarte frumoase. vrem sa mergem pe o poteca, dar cineva ne avertizeaza ca tocmai se intalnise cu ursul. bumerangul lui andrei ma loveste in cap. ne intoarcem la busteni pentru somnul de dupa-masa tarziu si apoi iesim intr-un pub cam gol, dar foarte dragut, in comparatie cu restul cluburilor de cocalari.

ziua 5
luam spre casa acceleratul de 9 dimineata, nu mai avem locuri si stam pe interval pentru ca toata lumea mergea la festivalul de la sighisoara. ma mai cert pe final putin cu andrei, dar ne impacam din priviri. ne despartim la cluj, el ia autobuzul eu raman in tren.ghinion. ajung cu o ora jumatate mai tarziu, datorita inundatiilor. dar ajung si ma trantesc in pat.

a fost frumos, genul ala de mini vacanta in care ai putea sa faci o groaza de chestii dar trebuie sa le alegi pe cele mai importante, dar nu ai nici timp sa te plictisesti, si razi si te bucuri si scoti limba si fac baloane de sapun si alergi dupa bumerang si culegi frunze si te tii in brate. si in care previziunile meteorologice raman in buna parte doar previziuni.

Niciun comentariu: