miercuri, 2 iulie 2008

despre azi

ieri domnul andrei ( adica tzusky, dupa cum il numesc toti prietenii) mi-a facut observatie cu privire la ideile care apar pe blog a caror radacina se afla in discutiile noastre ( de ex, postul cu meteorologia). asa ca l-am provocat sa scrie si el un blog. dar dansul se cam codea. asa ca am hotarat sa scriem un blog impreuna. ideea de baza era foarte tare ( urinel, hormonica, lingling, font roz ciclam) dar nu ne-ar fi permis sa scriem si chestii cat de cat reale despre noi. deocamdata am gasit un nume pt blog ( asta pe la 4 dimineata). in rest, vom mai cugeta( si ne va lua muuuult, ca doar suntem ardeleni).
voi reveni cu noutati.

ps: urasc posta romana. sau cel putin functionarele de la posta de la mine din oras. sunt proaste, grase, buboase, unsuroase, tafnoase, simandicoase, transpirate si cretine.

later edit: tzusky mi-a facut din nou observatie spunand ca el de fapt nu mi-a facut observatie ci doar o constatare. o sa il numesc domnul "eu constat":D *hug* *hug*

Niciun comentariu: