joi, 18 decembrie 2008

would you mind joining us in our idiot comedy?

astazi dupa ce am scapat de ultimele doua examene ante-vacanta m-am gandit sa imi ard ultimii bani pe niscaiva cumparaturi pentru sufletelul meu amarat si stomacul nu chiar asa de amarat al parintilor mei. asa ca am mers cu lore in mall sa cumparam cookies si cadouri. de fiecare data cand ies in oras cu vreo prietena de a mea si in special cu ea orele respective par decupate din filmele cu prosti. aratam ca doua marmote aterizate in mijlocul unei multimi de prostovani si ne comportam si noi ca atare, sa nu ne lasam mai prejos. detaliile sunt de prisos, am ras noi destul, nu mai vreau sa radeti si voi. era sa ne calce si masina la sfarsit, asta de happy ending asa. am ajuns mai obosita acasa decat dupa o noapte in janis si asta ma pune pe ganduri. imbatranim domle', imbatranim ori e clujul prea stresant pentru nervii si muschii deja uzati?

acum stau si privesc cum se dezgheata frigiderul. cred ca o sa ii ia vreo 3 zile, fiindca in congelator e un bloc de gheata cat o ladita de inghetata. daca ma lasa fetele maine cu el asa, am pus-o fiindca nu am de gand sa stau sa pazesc cum se topeste icebergul.

revenind la viata mea ce seamana cu o comedie, imi pare rau ca nu notez toate fazele care mi se intampla in fiecare zi intr-un caiet. cred ca as umple o gramada si as avea cu ce sa imi distrez nepotii in pauzele de la desenele animate.

Niciun comentariu: