miercuri, 17 decembrie 2008

there's a weakness in my faith

I'm a war of head versus heart
And it's always this way
My head is weak, my heart always speaks
Before I know what it will say

nu inteleg mecanismul care ne impinge spre ce nu ar trebui sa mergem, spre ce ar trebui sa evitam. poate ca intr-adevar avem o inima si nu suntem numai substante si secretii. probabil nu suntem doar oxitocina si adrenalina, estrogen si testosteron. probabil nu suntem doar carne si muschi. sau probabil ne placem sa cochetam cu imposibilul pentru ca e tentant sa mergi pe marginea prapastiei. eu intotdeauna m-am bazat pe intuitie. de multe ori, am castigat.alteori m-am dat cu capul de pereti. nu pot sa imi ascult creierul decat in chestiuni care il implica strict. cand intra si ceva sentimente/temeri/sperante la mijloc e bai mare. pentru ca intotdeauna cineva iese ranit din toata povestea. si macar de-ar fi vorba numai de mine. eu ma refac repede, am un sistem de aparare bine pus la punct. dar am ranit de-a lungul vremii persoane care nu meritau asta si care aveau un sistem de aparare mai slab. si in seara asta ma mustra constiinta pentru ei. e ca un cerc vicios: suntem raniti de cineva si dupa aia ranim la randul nostru, dar pe altcineva si tot asa. si cu cat se intampla ca cineva sa fie mai dragut cu mine, cu atata il ranesc mai rau. si la randul meu patesc acest lucru. si cand ma doare pe mine, inteleg cat i-a durut pe ei.

ar trebui sa devenim rai? ar trebui sa nu ne mai pese? ar trebui sa construim bariere intre noi? ar trebui sa iertam?


are dreptate miss happy indiferenta doare cel mai tare.

nu pot sa ma inteleg. nu stiu ce vreau, nu stiu pentru ce sa lupt. nu inteleg ce e in sufletul nimanui, nu pot sa inteleg iubirea, ura. nu pot sa inteleg nepasarea mai ales.

totusi cineva avea la status "eu stiu, fericirea nu doarme".

5 comentarii:

Anonim spunea...

ueau. de asta sughitam eu mai devreme :) invatand pentru primele mele partiale (cred ca am stresat pe toata lumea cu asta :P i'm sry)

nu stiu cum ar trebui sau ar fi normal sa se intample lucrurile. sa fim noi indiferenti sau sa suportam indiferenta altora. un fel de "sa alegem raul cel mai mic"...

Anonim spunea...

buna.eu cand citeam postul tau ma gandeam ca mai exista, pe langa a fi indiferent, a ignora. acum ganditi-va voi care e raul mai mic.eu zic indifetenta...vine automat, nu are nimic profund...

idée scandalisée spunea...

da, ai dreptate ana. despre ignorare vorbeam. la asta ma gandesc ca zic indiferenta. shitty mood.

Anonim spunea...

hei, "shit happens" stii vorba aia, insa trec toate, trece si anul asta si vine unul nou si mai bun, sper pt toti si toate.si oricum, e clar ca suntem diferiti si ca drept urmare avem nevoi diferite si la momente diferite!hai, inveseleste-te !!;))))

idée scandalisée spunea...

m-am inveselit deja, nu pot sa fiu trista mai mult decat cateva ore pe saptamana:)))