marți, 23 decembrie 2008

de craciun, cu dragoste

ce sa va spun? sper sa va intalniti cu mos craciun si asta sa nu fie nici din cauza a prea multor pahare de vin/bere/tuica/vodca sau ce se mai bea cu pofta la orice ocazie sau mai rau, din cauza fumurilor de hasis. sa ne pastram sarbatorile astea cu zambetul pe buze si mintea limpede, ca cine stie ce se va intampla la anul. sa ne pastram fortele si pofta de baut pentru zile negre.

si ascultati colinde. eu tocmai am ascultat cateva de pe albumul we wish you a metal xmas and a headbanging new year si m-am binedispus.

si mancati dulciuri, daca tot sunt din belsug. si sarmale, cozonac si tot ce va place.

si luati-i in brate pe cei dragi. merita.

ps: eu vreau ca mosul sa ma scape de obsesia ca pisicile mele sunt turbate:D

Niciun comentariu: