luni, 22 decembrie 2008

1

eram in camera aia mare si alba de care ti-am mai povestit. imi placea apartamentul ei, era foarte şic, daca intelegi ce vrei sa zic...totusi, ma cunosti prea bine, nu ma simteam in largul meu, mai ales ca era acolo si Teo si Larisa si Lola cum le-o fi chemand...stateau toti la masuta chinezeasca si fumau, era un fum gros si parfumat, iar eu nu aveam chef sa le ascult povestile de adormit amantii. am luat-o de mana si am tras-o intr-un colt, am impins-o in debara si am inceput sa o sarut, i-am dat bluza jos, ea m-a muscat de obraz si a inceput sa sopteasca ca nu ma mai vrea, dar i-am pus mana la gura fiindca stiam ca astea sunt doar texte, textele ei idioate, ma obisnuisem, era rosie la fata, cu parul despletit, m-a tras spre ea, am cazut amandoi peste haine si maturi si detergenti, era o imbratisare din aia jumatate salbatica, jumatate tandra, parea speriata, dar totusi s-a urcat pe mine, rugandu-ma sa tac, sa nu ii mai zic ca o iubesc, ca nu-i pasa, ca o doare in cot de toata iubirea din lume, ca are chef doar sa o duca intr-o betie si curvarie continua. atunci mi-am dat seama ca e destul de afumata si ca ar fi cazul sa o las balta, daca nu voiam a doua zi sa imi scoata ochii si stii cat de mult ma enerveaza complicatiile, papusa asta poate fi atat de enervanta cand e treaza, e prea plina de energie, ca iepurasii aia din reclama Duracell, dar ce mai puteam sa fac acum ca ajunsese sa imi molfaie lobul urechii cu pasiune? Am mintit-o ca trebuie sa ma duc pana la baie, iar cand m-am intors statea bosumflata in bratele lui Teo, el se uita urat la mine si am zis ca plec, mai stai un pic a zis ea, sa mai bem un pahar, doua, dar sincer sa fiu nu aveam chef sa ajung beat acasa, taica-meu era in schimbul doi si riscam sa ma intalnesc cu el, asa ca mi-am luat haina, te-am pupat roscatico, ne mai vedem noi, ea a tipat sa o sun, ce pacat ca nu mai am credit, m-am gandit eu, in timp ce trageam clanta cleioasa.

Niciun comentariu: