duminică, 14 decembrie 2008

say cheese

azi am avut o stare ciudata, dar placuta. am chef sa rad, am chef de ironii si mistouri, am chef sa fac orice in afara de a ma apuca sa citesc din argumentarea lui Marga.

cred ca constientizez ca la naiba, sunt ultimele zile la cluj pana in octombrie. iubesc clujul si iubesc clujenii si o sa imi fie dor de toate marmotele si marmotii. in final, i fucked their brains out uneori, deci sunt sigura ca o sa imi duca lipsa. macar o vreme.

am chef sa stau cu voi, sa va iau in brate cat mai pot. dar e tampita de vacanta si toata lumea pleaca mai repede, altii au joburi solicitante:)) si putin timp pntru mine. da eu va iubesc oricum, pe toti cei care mi-ati facut viata in cluj mai frumoasa si mai nebuna, era tot ce aveam nevoie, cand ma intorc o luam de la capat...

Niciun comentariu: