marți, 23 septembrie 2008

totul e bine cand se termina cu bine

m-am intors de la cluj multumita.s-a rezolvat problema cu caminul, fusese o neintelegere din cauza unei note care nu aparea in catalog.am primit loc in 14, insa am cedat locul unei tipe care avea ceva probleme de sanatate, fiindca le iubesc prea mult pe fetele mele cu care am stat si anul trecut in 6. asa ca 6 sa fie. totusi a trebuit sa fiu destul de insistenta si agresiva ca sa mi se rezolve situatia. cred ca intr-un final au inteles insa ca e dreptul meu si nu au cum sa ma priveze de el, mai ales ca era vina lor.

9 comentarii:

Anonim spunea...

ah..eu sunt in 5. presupun ca stii cum e.. so..cum e? :D ca eu nu stiu :P si mor de curiozitate si neliniste pana vineri

idée scandalisée spunea...

5-ul e ok, ca si 6. e renovat, 5 in camera, e fun daca pici cu tipe de treaba.la ce faculta esti?

Anonim spunea...

oh...hiuh! so it's ok. sper si eu sa pic cu tipe de treaba..am numai cosmaruri legate de chestia asta pentru ca eu la inceput nu am fost de acord cu caminul. dar nu prea am mai avut de ales..so this is it..

pai..sunt la doua: stiinte politice in engleza si la relatii si comunicare :)

idée scandalisée spunea...

fain, o sa iti placa:D
bafta cu privire la colegele de camera.cu putin noroc o sa fie bine;)

Anonim spunea...

sper si eu sa nu fie niste ciudate :P poate ne vedem pe acolo :D

btw: cum sunt the bathrooms? si sunt paturi supraetajate sau normale? :))

idée scandalisée spunea...

baile sunt curate si ok, dar mai fac mizerie fetele. sunt 5 paturi, doua supraetajate.faza naspa e cu dulapurile, fiindca sunt numai 4 si a 5-a care primeste loc in camera ramane fara dulap.

Anonim spunea...

scuze ca te-am stresat cu intrebarile dar mi-am facut surprinzator de multe griji legate de camin pentru ca am auzit tot felul de povesti :) si tu esti chiar acolo in "mijlocul actiunii" si ma gandeam ca mai bine aflu de la surse sigure.
sper sa nu fiu a 5a :-s

idée scandalisée spunea...

stai linistita, stiu cum e in primul an si zvonurile despre camine. mie personal mi-a placut f mult, de multe ori cei care vorbesc rau despre viata din camin sunt niste inadaptati sau au dat peste niste colegi de camera varza. da astea is situatii extreme.

poate ne intalnim pe acolo.tinem legatura.

Anonim spunea...

sper ca o sa imi placa si mie, nu fac parte din categoriile alea :)

...keep in touch :)
imi prind bine niste oameni de treaba\smart\interesanti acum cand sunt cam aeriana pe acolo :P