miercuri, 17 septembrie 2008

cainta


am reusit sa vad doar azi atonement in intregime. am ramas oarecum surprinsa pentru ca nu am vazut de demult un film atat de corect realizat, fluent si logic, suficient de interesant incat sa-ti mentina viu interesul, cu o poveste verosimila, dar suficient de dramatica sa te oblige sa te implici. Dar. In ciuda acestor puncte forte,ii lipseste ceva. Inceputul e foarte bun, farmecul se pierde usor pe parcurs, revenind oarecum la final. Atmosfera e putin fortata si impune un paravan intre privitor si actiune. Actritele insa sunt sarea si piperul.Brionny la 18 ani (nu stiu cum se numeste actrita) mi-a placut foarte mult, iar Keira Knightley e rapitoare. desi febletea mea e Natalie Portman, trebuie sa recunosc ca tipa asta e uimitor de expresiva si sexy. Asa ca per ansamblu merita sa vizionezi atonement. macar pt rochia verde-jad a Keirei si scena din biblioteca.

ps: ideea filmului insa m-a intrigat. oare poate cineva sa aiba macar curajul dupa ce a facut o greseala ireparabila sa o dreaga redand povestii un alt curs printr-o opera de arta? e o idee generoasa, aproape filantropica sa scrii o carte in care sa oferi persoanelor fata de care ai gresit viata pe care si-ar fi dorit-o? sau e pur si simplu o incercare nereusita de a acoperi o mizerie cu care nu te poti impaca?

Niciun comentariu: