marți, 9 septembrie 2008

fixatii

de mica atunci cand incerc sa-mi ghicesc viitorul pun o intrebare, deschid o carte, adun cifrele, daca e numar par inseamna "da", daca e numar impar inseamna ca "nu". de multe ori fac promisiuni cuiva mai presus de noi pe care unii il numesc Dumnezeu ca daca o sa ma ajute cu ceva o fac ceva bine sau o sa renunt la ceva. chestii copilaresti de ale mele. si apoi daca se intampla ceva rau spun ca de aia ca nu mi-am tinut promisiunea. ziceam ca nu o sa mai fumez dupa prima sesiune daca imi trec examenele. si daca o sa imi gasesc my soulmate. dar nu m-am lasat. pedeapsa era in aacest caz sa nu ma pot bucura de ceea ce am. superstitii proaste care ma tembelizeaza. iata ca dupa o perioada frumoasa parca simt o primejdie. e frica de fericire combinata cu imposibilitatea de a intelege ca nu exista relatii perfecte si oameni cu gura pana la urechi tot timpul. eu am inteles asta si stiu ca nu-i ceva grav, e ceva natural.sper ca nu numai eu.

Niciun comentariu: