sâmbătă, 20 septembrie 2008

incompetenta crasa

astazi au aparut listele de cazari pe care eu figurez ca nu sunt integralista si drept urmare nu primesc camin. eu nu am avut nicio restanta pe toamna, d'apoi vreuna care sa imi fi ramas de pe toamna. sunt momente in care imi vine sa iti bagi piciorul in toata institutia lor mare si tare unde cine trebuie nu-si face datoria, iti vine sa iti bagi piciorul in munca ta de un an, in notele de 9 si 10, in media care o depasea pe cea a majoritatea colegilor care au primit camin. din cauza unor incompetenti trebuie acum sa fac un drum la cluj, sa umblu si sa ma milogesc pe acolo sa imi asculte problema. nu stiu ce o sa fac daca nu o sa se rezolve. o sa merg pana la decan si tot o sa obtin ceea ce merit de fapt. pentru ca nu e posibil sa isi bata joc de studenti in asemenea hal. dupa aceea se plang ca le pleaca valorile din tara. pe mine invatamantul romanesc nu m-a ajutat cu nimic, in ciuda olimpiadelor nationale la care am participat sau rezultatelor de la facultate. dimpotriva, mai patesc si chestii de astea. si fiindca stiu ca rautatea oamenilor e imensa, sunt convinsa ca daca aprox. jumatate din persoanele care ma cunosc s-ar uita pe lista aia ar ranji cu satisfactie. si in momente din astea, imi doresc sa vina odata februarie sa plec in franta.

2 comentarii:

Anonim spunea...

la ce facultate esti?

Anonim spunea...

litere.