duminică, 29 iunie 2008

viata la tara


sau nu chiar la tara, dar tot tara e intr-un oras mic si linistit, cu oameni curiosi, pipitze, manelari si mult miros de tei impregnat in parul trecatorilor. pentru ca nu am mai fost de vreo doua luni acasa si acum ma simt putin stinghera. nu mai am ce sa fac.clujul era altfel, bineinteles. in schimb, pot sa ma odihnesc in voie, caldura nu mai sufoca, mancarea e buna si gata pusa in farfurie. aerul e caldut si miroase a acasa si a vara pentru ca verile aici au o aroma specifica. nu ca in satul bunicilor, de balega. ci de iarba si asfalt incalzit si ceai si parfum ieftin si bucurie. asa ca si "acasa" are farmecul ei.dar ce-i drept, in doze mici. pentru ca in doze mari inseamna nervi si certuri cu parintii, monotonie si plictiseala cronica, dor de alte locuri si de persoane care nu sunt aici. si vrei sa pleci si acasa te tine.


vreau si sa plec si sa raman. aici am patul meu, lucrurile mele, pisica mea. wcul si chiuveta.

Niciun comentariu: