vineri, 13 iunie 2008

dintr-o piesa de teatru contemporana


ADI: Iubito am şaipe ani de douăzeci de zile, te visez patru zile pe săptămână, am uitat de Pentium, viruşi, Vio e ruinat, dacă vreau sunt în semestrul următor primul pe şcoală, babacul mi-a promis maşina, eşti prima dragoste pur-şi-simplu-ADEVĂRATĂ! Am învăţat Grecia din prospecte ca să aranjez la vară un voiaj şcolar! Am propus o temă-mitologică-point! Geometria şI filozofia la originile sacrului!!! Să ne trimită Dira cu încă vreo trei! Important e să fim “togheder”, nu pot să exist fără să nu te visez de “dimi” până in noapte!
DIA: Ziceai că nu-nţelegi femeile?ADI: Te iubesc…DIA: Pe bune? UNU! Jur să nu te mai înşel niciodată! DOI! Jur să nu mai plec de lângă tine. TREI: Nu voi rea, făţarnică, rea ca viespea! PATRU: Iţi voi face întodeauna de papa! Nu te voi lăsa flămânzel!“Never”!…Numai ceapă şi usturoi să nu mă pui să-ţi curăţ. Aşişderi ciorbă de burtă să-ţi gătesc…CINCI: Te spăl pe spate toată viaţa!…ŞASE: Nu-ţi fac crize, nu te scot la plimbare când eşti la computeraş, nu distrug bugetul cu o rochie specială, nu-mi iau bijuterii pe neve…ZECE: Nu voi aaabandooonaaa, ta, ra, ra! Amorul pasional!

Niciun comentariu: