sâmbătă, 18 octombrie 2008

fug, nici nu stiu unde merg.dar merg si alerg intre mine si mine

“I have a theory that every time you make an important choice, the part of you left behind continues the other life you could have had. Some people's emanations are very strong, some people create themselves afresh outside of their own body. This is not fancy. If a potter has an idea, she makes it into a pot, and it exists beyond her, in its own separate life. She uses a physical substance to display her thoughts. If I use a metaphysical substance to display my thoughts, I might be anywhere at one time, influencing a number of different things, just as the potter and her pottery can exert influence in different places. There's a chance that I'm not here at all, that all the parts of me, running along all the choices I did and didn't make, for a moment brush against each other.”


s-a intamplat vreodata sa te simti ca esti de fapt cu totul altundeva? exista vreun loc in care te-ai simtit ca acasa de cum ai pus piciorul acolo? ai vreodata impresia ca la un moment dat ai luat o decizie care ti-a schimbat radical in bine sau rau traseul? ai regratat vreodata ca nu ai zis ceva la momentul potrivit? ti-a fost ffrica vreodata sa faci o alegere? inchizi uneori ochii si te trezesti in alt film decat viata ta? e mai bine sa nu raspunzi. e mai bine sa uiti. exista o singura realitate, cea in care te afli. restul sunt doar himere.

3 comentarii:

Anonim spunea...

si tu esti cea mai buna optiune.

Anonim spunea...

mi se intampla des sa regret ca nu am spus ceva.asta pentru ca vorbesc putin in general.mi se intampla acum sa fiu cu cineva de care sunt dependent desi stiu ca nu vreau sa faca parte din viitorul meu.uitarea e intr-adevar un lucru bun.uitarea si nestiinta.

idée scandalisée spunea...

si eu am regretat de multe ori ca nu am spus ceva cand a trebuit sa spun si ca am zis atunci cand nu trebuia sa zic nimic. e foarte ciudata treaba cu cuvintele, pot lega si desface foarte usor.
chestia cu dependenta o inteleg. ni se intampla tuturor la un moment dat. unii reusesc sa treaca peste si ii admir pentru asta.