marți, 28 octombrie 2008

ea este dana, colega mea


de fapt nu chiar dana.loredana.una din colegele mele de camera si in acelasi timp cel mai dulce copil pe care l-am cunoscut in ultimul an.e genul ala de persoana pe care nu te poti supara, cu care poti sa razi si sa plangi si sa zambesti si sa tipi.si poti sa contezi pe ea la nevoie. cand am o problema mi-e tare usor sa povestesc cu ea.povestile curg de la sine si totul pare mai usor de deslusit. e atat de lipicioasa si pupacioasa si hugacioasa si iubareata, incat ma intreb ce s-ar intampla daca m-as intalni vreodata cu varianta ei masculina.
imi aduce aminte de mine cand o vad.mai rau decat o oglinda. ne plac aceleasi piese, aceleasi culori, avem visuri pe acelasi calapod.

You're my honey bunch, sugar plum pumpie umpy umpkin...


iar eu sunt your obi wan knobi :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

KENOBI , do not mock star wars >.>
just kidding :D

Anonim spunea...

noua ta prietena cea mai buna?!
muf mufos,eu sunt anubis si anubis s-a intristat cand a citit postul.
semneaza anubis.