luni, 1 iunie 2009

end of erasmus

A trecut semestrul Erasmus mai rapid decât mi-aş fi putut imagina. 5 luni s-au scurs pe nesimţite. majoritatea colegilor s-au întors spre ţările lor. pe unii chiar sper să îi mai revăd, deşi nu ne-am cunoscut prea bine. am petrecut prea puţin timp împreună, poate pentru că l-am întâlnit chiar din ianuarie pe my lovely arabian boy şi timpul liber l-am petrecut cu el şi prietenii lui. dar a fost un semestru frumos şi cu iz de vacanţă.ce îmi puteam dori mai mult?
decât să mai rămân un pic. ceea ce o să şi fac. am găsit un stagiu de practică la academia de limbi france-mediteranee până la sfârşit de august. la sfârsitul lui iunie mă întorc însă în ţară pentru vreo 2 săptămâni. sunt fericită.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sincere felicitari!! sa reusesti sa stai cat mai mult in strainatate!! cred ca e o sansa pentru price tanar sa isi inceapa o cariera undeva unde esti apreciat dupa valori reale si unde sa ais ansa sa te dezvolti profesional, asa ca daca poti lupta cat mai mult sa reusesti sa stai prin afara..te pup si iti doresc tot binele!!!!

Anonim spunea...

scuza-mi greselile, sunt dovada oboselii..